www.leskoszalin.fora.pl
nieocenzurowane forum dla kobiet kochających inaczej... z Pomorza
FAQ
Szukaj
Rejestracja
Profil
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.leskoszalin.fora.pl Strona Główna
->
Licznik odwiedzin
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Funkcjonowanie forum
----------------
Przedstawiamy się
Publikacja zdjęć
Pytania i uwagi techniczne.
WYŻYWAMY SIĘ
----------------
Spotkania
Narzekamy...
Sex
Co wam w duszy gra.
Kuchnia
Kino
Literatura
OGŁOSZENIA
Les podróże małe i duże :D
HYDE PARK
----------------
Zabawy
Shoutbox
Licznik odwiedzin
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
26nnev86jtk
Wysłany: Pią 3:31, 18 Mar 2011
Temat postu: Tangram Customer Interaction Center named China’s
Tangram Customer Interaction Center,
Sharepoint outsourcing
, the first Customer Interaction Center in Huaqiao International Service Business Park, won the fifth China's Best Call Center Award at the 2009 China Call Center Industry Summit in October.
The appraisal of China's Best Call Center Award,
Java development outsourcing
, the most authoritative and influential annual event in the call center industry, has been held consecutively for five years.
The appraisal of China's Best Call Center Award is organized by the only call center industrial committee - China Call-Center & CRM Association (CNCCA), a supporting organization to the Ministry of Information Industry of China (MII) in its efforts to regulate the call center and CRM services market, and the only association for the call center and CRM services industry registered with the Civil Affairs Ministry of China.
Tangram Customer Interaction Center (TCIC), one of the largest outsourcing call center service suppliers in Shanghai,
Flash web development
, is dedicated to supply outsourced call center service and solutions. As a customer relations management expert,
Java outscourcing
, TCIC is mainly engaged in supplying outsourced call center and telephone marketing services. It is established in Shanghai, with a view to the national and global markets. TCIC has a mighty management team, boasting a decade experiences in customer relations management, marketing, and call center services. It has served a lot of global top 500 enterprises.
TCIC has set up a 400-seat call center platform in Huaqiao Kunshan and supplied interaction call center service to more than 30 famous enterprises from the country and other parts of the world. It has successfully operated hundreds of projects. The Kunshan Huaqiao-based TCIC has a total investment of one billion Yuan and a building area of 150,000 sq m. While the office is under construction,
Software outsourcing companies
, TCIC will make trial operation at the temporary office building of the greenbelt headquarters in the Huaqiao International Service Business Park. It will gradually increase service seats from the current 300 to 5,000 when the new building is constructed.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Design by ArthurStyle
Regulamin