www.leskoszalin.fora.pl
nieocenzurowane forum dla kobiet kochających inaczej... z Pomorza
FAQ
Szukaj
Rejestracja
Profil
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.leskoszalin.fora.pl Strona Główna
->
Pytania i uwagi techniczne.
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Funkcjonowanie forum
----------------
Przedstawiamy się
Publikacja zdjęć
Pytania i uwagi techniczne.
WYŻYWAMY SIĘ
----------------
Spotkania
Narzekamy...
Sex
Co wam w duszy gra.
Kuchnia
Kino
Literatura
OGŁOSZENIA
Les podróże małe i duże :D
HYDE PARK
----------------
Zabawy
Shoutbox
Licznik odwiedzin
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
k94c9yj9uh
Wysłany: Czw 14:47, 17 Mar 2011
Temat postu: Improving The Customer Experience at 2009 Call Cen
Embracing the theme of Leveraging Measurements and Technology To Drive Performance And Improve The Customer Experience, 2009 Call Center Excellence Congress will be held on December 8th-9th, Shanghai. The honorary speakers and executives from leading call centers will share their thoughts and business cases with you.
2009 Call Center Excellence Congress will invite over 150 call center executives of financial,
Outsourcing companies
, manufacturing, E-business industries from local and multi-national corporations and government facilities. All these delegates will exchange their experience and thoughts to solve their shared concerns. Meanwhile, in 2009 Call Center Excellence Congress there will be a stream for the financial industries so that those shared questions will be better discussed and solved.
Speakers are Customer Service and Call Center Leaders From IBM, Mecox Lane, Shanghai Telecom Better-in Information, IKEA,
Quality Assurance Outsourcing
, ICBC,
PHP development outsourcing
, Newegg Trading China, Miscrosoft,
Flex outsourcing
, Agricultural Bank of China, Newegg Trading (China) CO., LTD, Microsoft, ABIC,
Data Entry outsourcing
, CPIC, Poptvshop, Tencent��etc.
The topics are including:
- Performance assessment on Call Center
- Establishing Process Improvements to Reduce Cost and Minimize risks
- Digging deeper into the Database and Employing CRM to Make Precise Marketing
- Call center industry trends in the near future
- Employing new technology in E-business to provide clients more conveniences
- Employing CRM to Boost Agent Productivity and the Customer Experience
- On the Premise of Clients'Satisfaction, how to Avoid the Risk-CPIC
- DIALOGUE �� Requirements for a successful CRM in company
- DIALOGUE �� looking for the balance
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Design by ArthurStyle
Regulamin